Příběh začíná domácím vařením piva a pokračuje vlastním minipivovarem. Pivovar najdete na trase historické poutní cesty z Prahy do Staré Boleslavi. Vyrostl kousek od místa, kde byl mezi lety 1758 a 1923 provozován pivovar založený hrabětem Černínem.
Do projektu jsme naskočili jako designéři etiket. Copywriter Petr Voborský vyšel z příběhu pivovaru, který leží na poutní cestě do Staré Boleslavi, a vytvořil claim „Na cestě tam a zpátky”. Tím nám nabídl motiv pro grafické ztvárnění etiket, motiv krajiny, v níž se odehrávají různé příběhy. Díváme se na ni z pohledu poutníka, který vše potkává na své cestě. Do portfolia pivovaru patří např. 10 syslů, 11 pocestných, 12 pilotů, 13 havranů, 14 jepic nebo 15 sirén, přičemž číslo v názvu prozrazuje stupňovitost piva. Minipivovar funguje jako místo pro sousedská setkání. Tomu nahrává i neformální komunikace a „vzdušná” vizuální prezentace.
© Artbureau 2025