Vinařství Bystřický z Bořetic se zaměřuje na produkci naturálních vín. Specializuje se na červená vína ze sudu, zrající ve francouzských a českých dubových sudech.
Vinaři Anička a Vojta Bystřičtí se rozhodli s naší pomocí změnit podobu etiket, a to od ročníku 2019. Spolupráce započala u citlivé úpravy původního symbolu „B”. Původní etikety odkazovaly na bio produkt, ale neodrážely reálnou hodnotu vína. To jsme se rozhodli změnit a vystavěli jsme sebevědomější etiketu padnoucí k těžším červeným vínům. Design jsme zbavili dekoru a vytvořili jsme příběh, který je důležitý pro majitele a odráží se v prezentaci jejich každodenní práce. Dva půlkruhové výřezy symbolizují práci Anny a Vojty. Dva póly, ona a on, nebe a země, bůh a člověk… a vše se děje mezi tím. Ona je horní polovinou – její práce je barevnější, řeší marketing, komunikaci a prodej. Spodní polovina patří jemu – stojí nohama na zemi a stará se o úrodu. Každému vínu jsme přiřadili barvu podle vlastností vína. Materiál jsme zvolili recyklovaný papír a ostatní už stojí na čisté typografii. Na tuto spolupráci dále navazuje sekt, stylově konzistentní a přesto odlišný.
© Artbureau 2024