Základ vizuální identity plzeňského pivovaru Proud tvoří unikátní, oboustranně čitelné logo. Hlavním posláním Proudu je experiment s pivními styly, surovinami a technologickými postupy. V rovině vizuální komunikace je tomu právě tak. Společnými jmenovateli jsou spolupráce, experiment a hravost.
Rozdělení portfolia vytyčilo jasné mantinely pro přípravu grafických konceptů. Smysl pro hru a experiment se pak promítl jak do názvů jednotlivých piv základní řady, tak do grafické podoby etiket. Místo motivů typických pro ležáky plzeňského typu jsme dali v řadě „headlinerů” přednost jednoduchým geometrickým symbolům, které doplňují výraznou značku. Až půjdete kolem regálu s Proudem, nelze si nevšimnout, že jsme opravdu jeden z mála pivovarů (ne-li jediný pivovar), který na etiketách používá klasickou metalickou ražbu, což bývá spíše doména vinných etiket. Kraft je kraft.
© Artbureau 2024