Zakladatelka značky LOTA vytvořila pro ženy produkt šetrný k tělu, vyrobený z biobavlny a 100 % přírodních složek. Kvalita designu těží z ideální počáteční koncepce – od názvu značky, přes logo až po obaly a další tiskoviny. Podařilo se nám společně s textařkou Karla Calheiros objevit krátký tematický název LOTA, který nás pobídl k elegantnímu řešení s drobným detailem v písmenu „O”, symbolizujícím ženské nitro.
Ve volbě barevnosti jsme sáhli po harmonii a ženskosti. Celkovou jemnost a intimitu pak podporuje použití bílého textu na viditelných částech obalů a tiskovinách. Prvek výjimečnosti se skrývá v logu – v ražbě s měděnou folií. A protože v hlavní roli je produkt, pustili jsme se do obalového designu. Jedním typem balení je kazeta s 24 tampony, jejíž vnitřní část konstrukce jsme modifikovali do několika typů podle velikosti tamponu. Pro další produkty jsme zvolili balení v sáčku. V projektu klademe důraz na čistotu provedení. Celkovým vyzněním designu představujeme ženu klidnou, opečovávanou, sebevědomou a výjimečnou.
© Artbureau 2024