Vizuální identita pro pražskou střední školu a učiliště COPTH začala v podstatě od konce. Od orientačního systému pro nově rekonstruovanou budovu školy jsme se postupně dostali k celkovému redesignu značky včetně změny názvu. Nestandardní proces tvorby však nebyl na překážku. Ukázalo se, že pan ředitel se designu ani humoru nebojí.
Od orientačního systému, přes volbu písma na fasádu jsme se dostali ke komplexní práci na nové image školy. Naším cílem bylo navrhnout řešení na míru moderní architektuře, posílit význam školy a vyzdvihnut doposud opomíjený potenciál učňovského vzdělávání. Součástí redesignu byla i změna názvu na COPaG (Centrum odborné přípravy a gymnázium) a poutavý copywriting.
S ohledem na zaměření školy jsme zvolili výrazné technicistní písmo typografa Jana Bubleho. Redesignovali jsme symbol blesku, pozůstatek z doby, kdy byla škola zaměřena na výuku elektrikářů. Na původní vizuál školy navazuje také modročervená barevnost. Z nového symbolu vychází diagonální linie, která udává tón vizuálnímu stylu. Diagonála je charakteristická zejména při dělení formátu obálek, inzerce a dalších tiskovin. Kromě komunikace školy navenek jsme kladli důraz také na design pro interní potřeby a součástí našeho designu se staly i originální slogany podporující novou image školy. Ty se kromě tiskovin uplatnily na lifestylové kolekci oblečení pro studenty.
© Artbureau 2024